1072 Tita en een quote

Ik heb het al wel vaker gezegd: ik heb best veel behoefte aan me-time. Tijd helemaal voor mezelf. De momenten met Lief samen zijn heerlijk. En liefst van al wil ik dat er veel van die momenten samen zijn. Maar toch heb ik ook nog behoefte aan veel tijd voor mezelf. Hoe ik dat ooit ga rijmen met een kind van mezelf erbij, weet ik niet. Maar gelukkig heb ik een groot je m’en fou-gehalte. 🙂

Bij mij is “putting myself first” dus af en toe echt wel lekker egoïstisch. Maar het is ook “necessary” want ik weet dat als ik regelmatig een momentje voor mezelf neem (lezen in een goed boek, meezingen met een leuk nummer, lekker gaan shoppen, wat prutsen op de laptop, Pinterest,…), ik veel beter gezelschap ben en veel productiever. Dus het is maar hoe je het bekijkt. Wil je de happy Tita, dan is het maar best dat je me af en toe dat momentje gunt. 🙂

4 thoughts on “1072 Tita en een quote

  1. De natuur regelt dat mooi hoor! Eens je mama wordt krijg je heel andere prioriteiten en me time voor jou kan er dan gans anders uitzien dan wat het nu voor je betekend. Een mens evolueert heel zijn leven en dat zal bij jou niet anders zijn lieve schat.

  2. Dat is ook keihard op mij toepasbaar: ik heb die me-time gewoon nodig, toegegeven, véél meer dan andere mensen :p Ook één van de redenen dat ik geen kinderen wil: ben er gewoon té egoïstisch voor. Wat Christa zegt: jij bent zo graag met kinderen bezig dat dat voor jou ook echt niet meer zo nodig zijn zoals het nu is.

  3. Me-time is voor iedereen essentieel denk ik 🙂 En ook mensen met kinderen dat nog prima regelen. Er zijn altijd wel mensen die even op kunnen passen 🙂

Geef een reactie

