1075 Tita en een liedje

Ik wil al heel lang graag eens een duet zingen. Het maakt me niet uit of het met een vrouw of een man is. In de band waarin ik zing, zingt ook een meisje mee maar we hebben een totaal andere muzieksmaak. Dus ik vrees dat zij iets heel anders zou willen zingen dan ik. Bovendien vind ik haar persoonlijk niet zo goed zingen. Ze heeft wat moeite met ritme houden en een tweede stem zingen lukt haar ook niet waardoor ik die altijd moet zingen en dat is nogal ondankbaar. Maar nu komt er volgend schooljaar waarschijnlijk een man meezingen. En voor zover ik hem al heb horen zingen, lukt tweestemmig zingen wel. Dus nu ben ik al wat inspiratie aan het opdoen voor toffe duetten.

Deze bijvoorbeeld lijkt me geweldig leuk om te zingen (de zang begint pas na ongeveer een minuut):

 

Kennen jullie nog leuke duetten? Wie weet brengen jullie me nog op ideeën. Het genre maakt niet uit.

9 thoughts on “1075 Tita en een liedje

  1. When you believe van Whitney en Mariah maar hahaha denk ook niet dat dat jouw stijl is!
    Jackson vind ik een mooi liedje (leren kennen door de film, anders zou ik het niet kennen).

Geef een reactie

