1077 Tita en 50 books: Hoe houden jullie bij welke boeken je al gelezen hebt?

Tijd voor vraag 26 van de 50 books.

Hoe houden jullie bij welke boeken je al gelezen hebt?

Sinds enkele jaren hou ik op mijn blog bij wat ik lees. Ik heb hier een aparte “Boekenhoek” en daar komt het hele lijstje te staan. Normaal is dat redelijk up to date en vul ik het echt wel telkens aan wanneer ik een boek uit heb. Ik vind het zelf leuk om te kunnen zien wat ik gelezen heb. Maar het is ook handig wanneer ik iemand een boekentip moet geven. Ik zet er namelijk ook telkens bij wat ik er van vond.

Sinds begin dit jaar hou ik het ook goed bij op Goodreads. Voordien was ik daar totaal niet actief, maar door de reading challenge ben ik meer gemotiveerd om het daar ook bij te houden.

 

Hebben jullie een gelezen-lijstje?

4 thoughts on “1077 Tita en 50 books: Hoe houden jullie bij welke boeken je al gelezen hebt?

  1. Jups, zowel op Goodreads als op mijn blog (al is hij daar nog deels onder constructie sinds de verhuis). Vroeger hield ik dat echt totaal niet bij, maar ik vind het wel leuk nu om te zien wat ik lees, welke genres

  2. Nu ben ik volledig bekeerd tot goodreads, maar daarvoor heb ik jarenlang mijn gelezen boeken bijgehouden op postkaartjes die ik als boekenliggers gebruikte, heel leuk om nu af en toe terug te kijken wat ik zoal allemaal las en op welk moment.

  3. Ik hou het sinds dit jaar ook bij… handgeschreven in een schriftje… misschien old school… maar ik vind het fijn om te doen.
    Ook heb ik mij ooit eens ingelogd op bookido en daar hou ik ook de gelezen boeken bij en de boeken op mijn verlanglijstje…

Geef een reactie

