1078 Tita en insomnia

De laatste tijd slaap ik slecht. Soms val ik laat in slaap, na middernacht, ondanks dat ik rond 23u à 23u30 in mijn bed lig. Meestal word ik regelmatig wakker. Ik slaap in ieder geval niet door. En tussen 5u en 6u ’s ochtends lig ik meestal te woelen. Om daarna weer in slaap te vallen voor een uurtje of anderhalf. Maar dan ben ik weer klaarwakker.

Ik begin het te voelen, het slaaptekort. Deze week viel ik in de auto (ik zat wel op de achterbank) in slaap. Iets wat mij niet zo vaak overkomt. En gisteren ging ik klusjes doen en gunde ik mijzelf een pauze met een boek, maar ik viel in slaap en deed een dutje van een uur.

Vannacht sliep ik al iets beter. Misschien door de aanwezigheid van Lief? Dat hij dan nog maar eventjes blijft. Want ik heb echt nood aan wat meer slaap.

4 thoughts on “1078 Tita en insomnia

  1. Als ik met iets bezig ben in mijn hoofd, kan ik ook niet slapen. Toen ik onlangs een nieuwsje moest verwerken ben ik pas na 3.30 in slaap gevallen. Heel vervelend.

Plaats een reactie