1080 Tita en haar blessings

De voorbije week zat weer vol fijne momenten.

* Het feit dat ik het huis voor mezelf heb: rust en privacy.

* Een tijdje geleden zei ik tegen Lief dat ik, als we ooit samenwonen, wil dat we digitale agenda’s hebben en die delen met elkaar. Omdat dat praktisch is. De voorbije week zei hij zelf dat hij zijn computer ging meebrengen en vroeg hij of ik hem kon laten zien hoe je zo’n digitale agenda aanmaakt (hij is nog niet van de smartphones en zo). En hij stelde voor om die dan gelijk gemeenschappelijk te maken. Ik kan er niets aan doen, maar ik vond dat dus echt romantisch.

* Een uitstapje met Lief, zijn dochtertje en zijn ouders naar de Ardennen en de Grotten van Remouchamps.

* Lief die mij al goed blijkt te kennen. De dag voordien maakte hij een opmerking tegen zijn moeder die ik eigenlijk niet zo tof vond. Maar ik heb toen gezwegen omdat ik hem niet wou affronteren in het bijzijn van zijn ouders. Maar de volgende dag begon hij er zelf over omdat hij wist dat ik het niet ok zou vinden. Hij heeft beloofd dat hij het nooit tegenover mij of zijn dochter zou doen.

* Lief die arriveerde om een hele week te blijven!

* Samen met Lief naar de tentoonstelling van Dries Van Noten in het Modemuseum gaan. En daarna hem meeslepen naar winkeltjes met accessoires zonder dat hij klaagde. We liepen ook door Fiësta Europa en aten superlekkere hapjes bij een Grieks kraampje.

* Samen in de zetel hangen, een filmpje kijken, wat prutsen op de computer, wat lezen en geocaching eens testen. Kortom: een lekker rustige zondag!

 

Hoe was jullie week?

4 thoughts on “1080 Tita en haar blessings

  1. Oooo dat van die agenda’s! Grappig maar inderdaad romantisch!!
    Ik deelde mijn agenda vroeger ook met het lief maar omdat ik er vrij veel in zet (planning privé en voor het werk) en hij met zijn agenda veel losser omgaat (als in: scherm tonen aan vrienden of ze en die moeten niet weten waar ik bv LJ-gewijs mee bezig ben), doe ik dat nu niet meer maar zend ik gewoon invites naar zijn agenda als ik iets plan voor ons.
    Klinkt als een heerlijke week…. 🙂

Geef een reactie

