1088 Tita en waar ze het meest naar uitkijkt de komende 6 maanden

Er is een dik half jaar (eigenlijk eerder 7 maanden) om van dit jaar en ik besloot eens vooruit te kijken naar wat dit jaar nog brengt. Het idee haalde ik eigenlijk bij de 4-jarige dochter van Lief. Zij kijkt enorm uit naar haar verjaardag, maar dat is pas in januari. En ze vraagt dan ook constant wie er eerst nog allemaal verjaren. En ik ben daarbij. 🙂

Dus een lijstje met dingen waar ik naar uitkijk de komende 6 maanden:

* Er staan nog een paar leuke uitstapjes op ons verlanglijstje. Voornamelijk voor de komende weken: de museumnacht, een dagje Boudewijnpark, picknicken met de 4-jarige,…

* Een nieuwe job. Waarschijnlijk kan ik in augustus stilletjes aan beginnen.

* Een regeling over de kleding van de 4-jarige. Er wordt momenteel veel te veel geld aan uitgegeven en dat maakt dat Lief constant op zijn centen moet letten. En dat veroorzaakt weer stress. Het zal goed zijn als dat geregeld is.

* Eindelijk een definitieve regeling over de 4-jarige zelf. Hopelijk loopt het co-ouderschap gewoon door.

* In het najaar hopelijk nog eens een weekendje voor ons 2. Als het op de goede moment valt. Mijn ouders zijn normaal nog ergens een weekend weg. Maar als het in het weekend valt waarin de 4-jarige er is, hebben we pech.

* Mijn verjaardag! Ik vind cadeautjes en kaartjes krijgen heel erg leuk. Dus stiekem vind ik jarig zijn ook wel leuk. Alleen zou dat getalletje niet echt moeten oplopen.

* De feestdagen. Meestal vind ik die niet zo leuk. Maar nu ik niet meer alleen ben, kijk ik er eigenlijk wel naar uit: gezamenlijke kerstkaartjes versturen, kerstfeestjes bij onze beide families, cadeautjes kopen voor elkaar en voor zijn dochter, lekker eten,…

 

En dan is het jaar al weer om. Waar kijken jullie nog naar uit het komende half jaar?

7 thoughts on “1088 Tita en waar ze het meest naar uitkijkt de komende 6 maanden

  1. Ik kijk uit ons naar een overnachting bij Vous lé vous met een gastronomisch diner. Ik amuseer me momenteel te pletter met het opsnorren van koopjes voor babys. UIteraard kijk ik uit naar november waar ik mijn zoon en schoondochter terugzie en eerlijk, de feesten, ik heb er geen zin in! Het gaat allemaal veel te snel!

  2. Naar mijn verjaardag kijk ik echt totaal niet uit, maar een maand later heb ik een reisje gepland/geboekt. Ik vind het erg spannend en verschrikkelijk eng tegelijkertijd. 😀

  3. Oooo super van de job!!!! Ben keiblij voor je dat je weer aan de slag kan 🙂
    Damn, het jaar is nog zo kort he? Ik kijk nog uit naar onze vakantie, naar mijn verjaardag (ik hoop op een e-reader) en naar de herfst, mijn favoriete jaargetijde…

Geef een reactie

