1090 Tita en 10 activiteiten voor augustus

Wat ik allemaal ondernam in juli, horen jullie zeer binnenkort. Maar eerst mijn lijstje met activiteiten die op de planning staan voor augustus.

1) een dagje Boudewijnpark met de 4-jarige

2) terug achter het stuur van de auto kruipen

3) picknicken

4) de museumnacht in Antwerpen

5) gaan eten voor de verjaardag van Lief in de Burgerij

6) mij weer wat meer toespitsen op plannen en taken afkrijgen

7) weer eens in de tijdschriften vliegen: ik wil die allemaal gelezen hebben tegen volgende zomer

8) hopelijk een dagje Doel met ons tweetjes

9) een uitstapje met de ouders van Lief en zijn dochtertje

10) mijn groene kast definitief opruimen

One thought on “1090 Tita en 10 activiteiten voor augustus

Geef een reactie

