1092 Tita en haar goede voornemens (update juli)

De voorbije maand deed ik nog eens een beetje mijn best om aan mijn goede voornemens te werken.

1) Ik wil mij beter in mijn vel voelen.
Het enige goede voornemen waar ik echt niets aan deed. Geen sport, ongezond eten (niet geheel mijn eigen schuld maar eerder die van de daguitstapjes die in het frituur eindigden en dat was meer de keuze van mijn gezelschap dan die van mij). De weegschaal kan er niet om lachen momenteel. En ikzelf eigenlijk ook niet. Hoog tijd voor wat meer fruit en water en wat minder vettige troep.

2) Ik wil meer orde en structuur in mijn leven.
Ergens begin juli hield ik het een week vol om een opruimrondje te doen. Ik zag echt al verschil. Maar toen kwam Lief een week logeren en was het om zeep. En sindsdien moet ik toegeven dat ik er nog niet opnieuw mee gestart ben, maar de intentie is er wel. Wel heb ik samen met Lief onze agenda’s gedeeld en dat volg ik momenteel toch al meer dan een week goed op. En ook Lief doet dat (logisch, die is veel meer gestructureerd dan ik). En ik ben toch ook weer begonnen met plannen. Mijn systeem staat nog niet helemaal op punt. Het is nog aan verbetering toe, maar ik heb een paar tips van andere bloggers gekregen en combineer die nu en het lijkt stilaan te werken. Ik heb de voorbije week in ieder geval al meer gedaan gekregen en ben minder dingen vergeten te doen. Ik hou jullie op de hoogte.

3) 52 boeken lezen
Ik heb momenteel 47 boeken gelezen. Lezen gaat nog altijd top dus.

 

Hoe gaat het met jullie voornemens?

One thought on “1092 Tita en haar goede voornemens (update juli)

  1. Met mijn voornemens gaat het eigenlijk super. Sinds ik me zoveel beter voel , werk ik veel meer, geniet veel meer van het leven en is het niet moeilijk om mijn dieet vol te houden. Ik kruip op mijn blote knieën dat dit gevoel niet mer overgaat! Sterkte met je plannen!

Geef een reactie

