1093 Tita en haar gelezen boeken in juli

Zalig vind ik dat: samen met Lief in de zetel zitten en ieder lezen in zijn eigen boek. Dat heb ik in juli toch wel wat uurtjes gedaan.

Gelezen van mijn te lezen lijst:
1) Jojo Moyes: De laatste liefdesbrief
Een heel mooi boek. Ik hou echt wel van de schrijfstijl van Jojo Moyes. Maar “Voor jou” vond ik wel ontroerender.

Ik ben ook nog begonnen in “Het puttertje” van Donna Tartt, maar zit nog niet halverwege. Die wordt dus verder gelezen in augustus.

 

Nog gelezen:
Marcel Vaarmeijer: De gloriedagen van Walter Gom (op de tablet, Vakantiebieb-app)
Dit boek was een tussendoortje. Ik vond het redelijk goed. Maar ik vind het geen topper en zeker niet zo grappig als men zei.

Rosamund Lupton: Later (op de tablet)
Ik las haar “Zusje” al en vond dat een heel goed, spannend boek. Ook dit boek vond ik heel vlot lezen en kon ik moeilijk wegleggen.

David Nicholls: De eerste dag (op de tablet, Vakantiebieb-app)
Echt een heel goed boek. Ontroerend. Ik kon het niet wegleggen.

Marion Pauw: Drift (op de tablet)
Een tussendoortje. Best ok.

 

Toch weer 5 boeken gelezen de voorbije maand. Dat brengt mijn teller van 2015 op 47 boeken. Vlot het lezen bij jullie een beetje?

 

2 thoughts on “1093 Tita en haar gelezen boeken in juli

  1. Ik was een beetje stilgevallen maar ben nu keihard in gang geschoten omdat ik een ereader geleend heb, zoals je weet, met vier boeken erop die ik per se wil lezen en dan nog de vier papieren boeken die ik had klaargelegd. Als me dat lukt, is augustus een topmaand 🙂

Geef een reactie

