1094 Tita en haar blessings

Ook de voorbije week was weer een fijne week.

* Zoals altijd was het weer stressen om het huis aan kant te krijgen tegen dat mijn ouders terug thuis kwamen van vakantie. Maar het is me gelukt en ik zat al met mijn neus in een boek toen ze arriveerden.

* De Mams die zelf voorstelde dat ik maar met Lief moest afspreken. 🙂

* Weer een paar goede gesprekken met Lief.

* Het dochtertje van Lief die tegenwoordig alleen nog door mij gekieteld wil worden. “Nee, papa, jij mag niet kietelen. Alleen Tita mag dat doen.” Blijkbaar doe ik dat goed.

* Voor de 2e keer op bezoek gaan bij vrienden van Lief en merken dat het al wat vlotter gaat. Aanvaard worden is echt wel een fijn gevoel.

* Samen met Lief naar de museumnacht gaan en veel mooie dingen zien. En dezelfde dingen mooi en boeiend vinden.

* In Lief zijn armen in slaap vallen. Zalig!

* Samen met Lief naar foto’s kijken en zo een stukje van zijn leven van de afgelopen 10 jaar zien.

* Lief zijn verjaardag vieren in de Burgerij. Voor mij met overheerlijke wraps met geitenkaas, avocado, rijst,… Yummie! En vooral fijn: Lief zijn gezicht zien stralen van genot omdat hij nog eens kon genieten van een lekkere hamburger.

* Lief zijn verjaardagscadeautje geven en aan zijn gezicht zien dat hij er echt ontzettend blij mee is. Zo is cadeautjes geven echt heel plezant!

* Met Lief een deal sluiten: verjaardagen worden nu telkens op restaurant met ons tweetjes gevierd. Veel te gezellig om het niet te doen. En de jarige mag het restaurant kiezen. Pasta in december dus! 😉

 

Hoe was jullie week?

4 thoughts on “1094 Tita en haar blessings

  1. Ik wou supergraag naar museumnacht gaan, maar het lief is niet zo’n cultuurmens dus… ooit, als we in Antwerpen wonen laat ik me niet meer tegenhouden 🙂
    Welk kado had je voor hem? *nieuwsgierig*

  2. Een cd van Eric Clapton samen met nog iemand (hij heeft die cd eigenlijk zelf gekozen een paar weken geleden) en een cd-bon. Hij verzamelt namelijk cd’s. 🙂

Geef een reactie

