1098 Tita en as we speak

Nog eens tijd voor een “as we speak”:

lezen: Ik heb wel redelijk wat gelezen in juli, maar ik heb vooral heel veel boeken meegebracht van de bibliotheek.

luisteren naar: Lief was in zijn Afrikaanse muziek-periode. Ik mocht meegenieten. Ik vond het niet slecht, maar na een paar cd’s heb ik toch gevraagd om nog eens iets anders op te zetten. 🙂

eten: Een beetje te ongezond de laatste tijd. Hoog tijd om er weer iets aan te doen. Wel heerlijke chili con carne gemaakt.

gelachen om: 2 dingen:

  • Mijn schoonpa was een beetje in een slecht humeur en we liepen over het strand. En toen kwam er plots een grote golf en kreeg hij een plens water over zich heen. Hij heeft nogal gevloekt. Het leek wel alsof die golf wou zeggen dat het wel eens gedaan mocht zijn met zijn humeur. Wij liepen een stukje achter hem en konden onze lach echt niet inhouden.
  • Lief vindt het leuk om mij te kietelen. Hij weet namelijk heel goed dat ik daar niet tegen kan.
    En dat ik dan wel eens de slappe lach zou kunnen krijgen (de slappe lach is hem tot hier toe nog niet gelukt).

films gekeken: Veel us-time betekent bij ons dat we ook graag eens samen in de zetel naar een filmpje kijken. Ik kan me niet meer alle titels herinneren, maar we keken o.a. naar “Coco avant Chanel” en “Take shelter”.

gênant: Geen idee hoe het komt, maar mijn ringen zitten allemaal nogal losjes de laatste tijd. En nee, ik ben niet vermagerd. Vorige week zat ik op het toilet en wou ik me schoonvegen. En plots voelde ik mijn ring van mijn vinger glippen. ’t Was een ring van zo’n 25 euro schat ik, dus ik vond het toch zonde om hem door te spoelen. Ik heb hem er dan maar weer uit gevist. En ja, helaas, ’t was n°2.

gevierd: De verjaardag van Lief. In 3 keer. Eerst met zijn grootouders, dan in de vorm van een daguitstap met zijn ouders en dochter en dan nog een keertje onder ons tweetjes. Die laatste was overigens de leukste.

2 thoughts on “1098 Tita en as we speak

  1. Dat gênant momentje dat is één van mijn angsten, ik doe meestal mijn ring uit voor ik naar toilet ga of zorg dat ik hem aan mijn andere hand draag. Ik heb niet veel ringen maar degene die ik heb zijn te speciaal om zomaar door te spoelen. Of ik zou vissen, ik weet het niet 🙂

Geef een reactie

