1101 Tita en haar blessings

Mijn blessings van de voorbije week:

* Een dagje home alone. Lekker even genoten van de rust.

* Klusjes die afgewerkt raken en mijn planning die wat beter klopt.

* Boeken kopen in de kringwinkel die al eventjes op mijn lijstje stonden.

* Een dag met Lief waarop we samen naar de kringwinkel en de bibliotheek gingen.

* Een middagje met Lief en de dochter op een festivalletje in de buurt. Terwijl de dochter sprong op het springkasteel, konden wij kletsen. Terwijl hij met de dochter speelde in de speeltuin, las ik in mijn boek (ik ben daar tegenwoordig op voorzien want met 2 meespelen is niet praktisch). Toen ik daarna naar huis fietste zei de dochter tegen Lief: “Ik ga Tita heel erg missen.” Terwijl ze mij de volgende dag al terug zou zien. Smelt! 🙂

* Een dagje Boudewijnseapark met Lief en zijn dochter. Kijken naar een dolfijnenshow (dat blijven toch prachtige dieren!) en de zeeleeuwenshow (heel goed in elkaar gestoken en grappig). De dochter had eerst niet veel zin om op de attracties te gaan, maar eens we haar overtuigd hadden heeft ze zich geweldig geamuseerd en was ze heel vrolijk.

 

Op naar de volgende leuke week.

4 thoughts on “1101 Tita en haar blessings

Geef een reactie

