1103 Tita en 50 books: Wat heeft de vakantieperiode voor effect op je leesgedrag?

Tijd voor een nieuwe 50 books-vraag:

Wat heeft de vakantieperiode voor effect op je leesgedrag?

Ik lees altijd wel veel eigenlijk. Dus als ik vakantie heb en gewoon thuis ben, lees ik eigenlijk niet zo veel meer dan anders. Misschien wel een boek extra per week, dat wel. Maar ik doe tijdens een staycation vaak wel daguitstapjes, spreek met vriendinnen af,… En dat neemt ook heel wat tijd in beslag.

Als ik op reis ben, lees ik ook wel heel veel. Tot hier toe deed ik altijd citytrips. Dan liep ik een hele dag uren rond. Tijdens mijn middagpauze (als die er was, want soms liep ik gewoon door en at ik iets uit het vuistje) zette ik me wel eens neer op een bankje met mijn boek. Mijn boek zit in ieder geval wel altijd in de rugzak. ’s Avonds lees ik op reis wel veel. Wegens geen tv en geen internet. Er ging dan ook altijd een hele stapel boeken mee op vakantie. Maar vanaf de volgende vakantie zal dat toch wat anders zijn, nu ik kan lezen op de tablet.

Geef een reactie

