1120 Tita en 10 activiteiten voor september

Met het begin van september is de zomervakantie weer voorbij. De dochter van Lief komt weer in haar vaste schoolritme en op het einde van de maand begint Lief ook weer aan zijn studie. Ondertussen hoop ik zelf zo snel mogelijk te kunnen beginnen op de nieuwe job want daar zijn wat problemen. Maar soit, ondertussen kijk ik uit naar een paar dingen.

1) Een etentje met een paar leuke mensen.

2) Een verlengd weekend met Lief helemaal voor mij alleen.

3) Een verjaardagsfeest van een tante van mij. Het eerste familiegebeuren aan mijn kant waar we de dochter van Lief zullen mee naar toe nemen. Spannend!

4) Mijn 1e fotoalbum (van de 4) bestellen. Want ja, ik maak vorderingen. Maar daar vertel ik jullie binnenkort nog eens over.

5) Weer minder suikers eten want de weegschaal swingt nu echt wel de pan uit.

6) Eindelijk eens al die 2 minuten-taken die op mijn lijst staan en die ik voor mij uitschuif afhandelen.

7) Tijdschriften blijven lezen voor mijn tijdschriften-project nu ik goed bezig ben.

8) Starten met het uitmesten van Evernote want het overzicht is daar een beetje zoek aan het raken. Behalve gelukkig het plangedeelte.

9)  Nog eens proberen een dvd’ke te kijken op een home alone-dag.

10) Terug achter het stuur kruipen. En nu voor echt.

 

Wat zijn jullie plannen voor september?

Geef een reactie

