1121 Tita en haar te lezen lijst voor september

Vorige maand vertelde ik jullie al over die gigantische stapel boeken die ik tegen de tijd moet lezen. Ondertussen ben ik natuurlijk ook nog zo onverstandig geweest om nog eens in de bibliotheek te komen en weer boeken mee te nemen. Maar eigenlijk is dat Lief zijn schuld die bij de cd’s wou kijken en daar te lang bleef plakken. O, en dan heb ik eigenlijk ook nog wat boeken gekocht in de kringwinkel. Maar daar maak ik me maar even niet druk over.

Enfin, die stapel boeken is dus nog steeds gigantisch. Zo gigantisch dat ik zelfs een soort van leesplan heb opgesteld. 1 boek zou morgenavond uit moeten zijn en dan moet ik mij aan 2 serieuze kleppers wagen. Maar met een beetje geluk kan ik er daar nog 1 van verlengen. En dan heb ik nog een stapel boeken (ik schat een stuk of 8) die uit moeten zijn tegen half oktober, waarvan ook 1 klepper en een non-fictie-boek (dat dus trager leest).

Wat ik zeker wel ga lezen en wat niet en wat eerst en wat laatst, kan ik jullie nog niet vertellen. Weer geen lijstje dus deze maand. Maar ik hoop tegen het einde van september terug zicht te hebben op wat ik ga lezen en dan doe ik mijn best om jullie weer een lijstje te presenteren.

Ondertussen wens ik jullie veel leesplezier.

4 thoughts on “1121 Tita en haar te lezen lijst voor september

  1. Ik snap nog altijd de leesdruk niet. Het “moeten ” lezen. Lezen is iets geweldig maar ik doe dat als ik er zin in heb. Het zal bij mij dan niet zo’n grote hobby zijn zeker. Anyway, veel plezier en jaag je vooral niet op!

  2. Ik lees echt graag, maar momenteel is er wel wat leesdruk moet ik toegeven. Mijn ogen waren weer wat groter in de bib dan de tijd die ik heb om te lezen. Maar ik wil die boeken echt graag lezen, dus zal het nu even tegen de tijd moeten. Maar nu ook weer niet zo snel dat ik er niet van kan genieten, hoor.

  3. Gelukkig dat je die boeken dan wel een aantal weken kan lezen! (Bij ons is ’t maar 4 weken, en je mag 2x verlengen als ze niet gereserveerd zijn.) Veel succes en… toch ook nog at plezier hoop ik 😉

    • Op de kaart van Lief kan ik 2 maanden boeken uitlezen. Je kan maar 1 keer verlengen, maar wel weer 2 maanden. Hij heeft een lerarenkaart. 🙂 Ik vaar daar dus goed bij.

Geef een reactie

