1123 Tita en haar goede voornemens (update augustus)

Eens kijken wat er van mijn goede voornemens in huis kwam de voorbije augustusmaand.

1) Ik wil mij beter in mijn vel voelen.
Iets waar echt hoogdringend aan gewerkt moet worden. Ik heb deze zomer namelijk niet mijn favoriete kleedjes kunnen dragen. Laat staan dat ene nieuwe kleedje waar ik een kilo of 3 voor moest afvallen. Tegen de feestdagen zou ik toch graag weer op mijn “normale” gewicht zitten. Een kilo of 4 minder dus. Er gaat hier dus weer meer fruit gegeten worden, minder choco op de boterham, meer water gedronken en een poging tot joggen gedaan worden. Het moet nu echt wel. Hoewel ik eigenlijk ook wel graag zou touwtje springen of hoelahoepen. Heeft iemand daar ervaring mee? En dan bedoel ik natuurlijk niet de ervaring van uit de lagere school. 😉

2) Ik wil meer orde en structuur in mijn leven.
Ik ben ondertussen al een dikke maand goed bezig met plannen. Er zijn nog altijd dagen dat mijn planning niet helemaal afgewerkt raakt. Maar grotendeels wel. En ik zie projectjes enorm vorderen en dat is fijn.

3) 52 boeken lezen
Ondertussen ben ik de 52 al gepasseerd en las ik 55 boeken uit. Een eerste voornemen dat ik ben nagekomen.

 

Hoe gaat het met jullie voornemens?

 

3 thoughts on “1123 Tita en haar goede voornemens (update augustus)

  1. Hey Titake, je bent goed bezig , alle kleine beetjes vooruitgang zijn een dikke duim waard. Wat betreft je gewicht, probeer eens één maaltijd te vervangen door alleen soep of een slaatje, je zal verbaasd zijn wat het met je doet! Veel succes!

  2. Goed bezig; zeker dat dat plannen begint te lukken!

    Touwtjespringen doe ik af en toe, onze gang is net hoog en lang genoeg om het daar te kunnen doen zonder tegen de lamp of het schoenenkastje te botsen 🙂 Op zich kan ik het ook gerust buiten doen, maar dan is het echt al specifiek om te springen, terwijl ik het nu soms tussendoor als korte pauze inbouw: werken, 100x springen, opruimen/huishouden doen, 100x springen… Best wel intensief in een korte tijdsduur, dus zeker iets praktisch op dagen met weinig tijd (en ik zou het eigenlijk opnieuw moeten oppikken, want zoals met alles vergeet ik soms ook periodes weer).

  3. Touwtjespringen heb ik altijd superleuk gevonden om te doen, maar waar we nu wonen is dat niet te doen, gezien ik geen tuin heb en al op de stoep zou moeten gaan springen, naaa, bedankt 🙂 Heb een tijdje zo’n opbouwprogramma gedaan, zoveel minuten springen, en dan verschillende manieren van springen, misschien vind je wel ergens een You Tube filmpje? Ik meen me te herinneren dat ’t iets van de Flair was…
    Jeeeej voor nummer 3!!! 🙂

Geef een reactie

