1124 Tita en 50 books: Hoe hoog scoor jij op de schaal van boeksnob, en wat zegt dat?

Tijd voor de 50 books-vraag van deze week.

Hoe hoog scoor jij op de schaal van boeksnob, en wat zegt dat?

Ik ben gek op boeken, kan amper een boekenwinkel voorbij lopen zonder een boek te kopen. Maar snobistisch denk ik niet dat ik ben. Ik koop regelmatig boeken tweedehands. Die boeken zijn niet in perfecte staat, maar dat vind ik niet erg. Ik kijk ook niet neer op bepaalde genres, ook niet als ik ze zelf niet graag lees.

Wel zal ik nooit schrijven in een boek en ik lees liever eerst het boek en kijk dan pas naar de film. Maar dat laatste echt enkel omdat ik al heb ervaren dat mijn fantasie anders tegenwerkt.

 

Zijn jullie boekensnobs?

One thought on “1124 Tita en 50 books: Hoe hoog scoor jij op de schaal van boeksnob, en wat zegt dat?

  1. Jou antwoord zal me vast niet verwonderen, 😉 , ik ben totaal geen boekenkoper, vind boeken heel duur, hier vliegen ze al snel naar de kringloopwinkel als ze gelezen zijn.Ik krijg geen kick van het zijn van een vol boekenrek. Een reisbrochure daarentegen, da’s andere koek 😉

Geef een reactie

