1138 Tita en 50 books: Wat spreekt jullie meer aan, het afgeronde verhaal of het open einde?

Vraag 34 van 50 books:

Wat spreekt jullie meer aan, het afgeronde verhaal of het open einde?

Een open einde kan soms heel irritant zijn, maar niet in elk boek. Ik hecht meer belang aan het verhaal zelf.

Wel ben ik niet zo’n reeksenlezer. Ik lees liever een boek en lees dan iets totaal anders. Als je een open einde hebt, komt er soms nog een vervolgboek. En in sommige gevallen vind ik dan het boek eigenlijk niet super, maar ben ik toch benieuwd naar de afloop en dan moet ik toch wachten op het vervolg. Dus ja, misschien ben ik toch niet zo’n fan van open eindes.

Geef een reactie

