1139 Tita en Hé het is oke

Toen ik de Flair nog las vond ik deze rubriek altijd heel leuk. Laatst moest ik er nog eens aan denken en toen maakte ik het volgende lijstje.

Hé, het is oke…

– om ervan uit te gaan dat waterproof mascara ook wel slaapproof zal zijn
– om de behoefte te voelen ongemakkelijke stiltes bij de kapper op te vullen
– om de stad in te trekken voor 1 nieuwe jeans en thuis te komen met 3 jurkjes, 2 paar pumps, een gilet en 4 t-shirts
– om 5 koekjes te eten en daarna een appel. Byebye schuldgevoel.
– om nog net 1 velletje op de wc-rol te laten zitten. Nieuwe rol? Niet jouw verantwoordelijkheid.
– om te bestellen van het kindermenu
– om van je verjaardag een extra vakantiedag te maken
– om nog steeds geen volwassen handtekening te hebben
– om zelf ook niet te snappen hoe je ooit aan een rijbewijs bent geraakt
– om mails die beginnen met FWD:FWD:FWD: gewoon te negeren
– om het gênant te vinden om in een stille ruimte iets crunchy te eten
– om fruit na een maaltijd geen dessert te noemen. Geen toegevoegde suikers? Niet dessertwaardig.
– om te huilen in de bioscoop
– om geen geduld te hebben om nagellak te laten drogen
– om niet in staat te zijn een plant in leven te houden
– om te stoppen met uit te stellen, vanaf morgen
– om te doen alsof je het niet gehoord hebt als iemand je een complimentje geeft. Gewoon. Om het nog eens te horen.
– om de balletjes in je soep op te sparen tot het laatst
– om sneller te gaan joggen als je een tegenligger passeert op je looproute
– om niet nieuwsgierig te zijn, maar het gewoon allemaal graag te willen weten
– om onder je sexy little black dress een huidkleurige omaonderbroek te dragen
– om tijdens de feestdagen een jurk van stretchstof aan te trekken. Rekt mee met je maaginhoud.
– om te zeggen “dat het niet erg is”, maar het wel degelijk erg te vinden.
– om je USB-stick niet “safely te removen”
– om ook de vloer als bureau te gebruiken, gewoon, omdat je bureau vol ligt
– om je hoofdgerecht niet op te krijgen, maar wel een dessert te nemen
– om facebook te blijven refreshen tot je een notificatie hebt
– als je handtas zodanig XL is dat er een drie-jarig kind in past… of misschien zelfs twee

 

Allemaal dingen waar ik me ooit schuldig aan heb gemaakt. Herkenbaar?

5 thoughts on “1139 Tita en Hé het is oke

  1. Vooral de nagellak is heel herkenbaar! ik heb zelden mooi gelakte nagels, omdat ik niet vijf minuten niets kan doen en te wachten tot die droog zijn. Ik vind het een leuk logje! Heb hier luidop zitten lachen! You made my day! 🙂

Geef een reactie

