1141 Tita en The Versatile Blogger Award

img_1924

Laatst kreeg ik deze award toegeworpen door Sarah. Merci, Sarah! Een award krijgen is altijd leuk en een groot compliment.

De regels voor deze award zijn:
– bedank de persoon van wie je de award kreeg
– inclusief een link naar hun blog
– vertel 7 feitjes over jezelf
– nomineer 15 blogs/bloggers die je onlangs of regelmatig bezoekt.

Zeven feitjes over mezelf dus. Wat een moeilijke vraag. Daar moet ik toch eventjes voor gaan zitten.

  1. Ik heb vermoedelijk zo’n 250 ongelezen boeken in mijn kast liggen.
  2. Ik ben periodiek verslaafd aan dingen. Dan lak ik weer een tijdje heel regelmatig mijn nagels, dan speel ik intensief spelletjes op de tablet of smartphone, dan kijk ik weer even veel tv-series,… En op een gegeven moment ben ik dat dan beu, is het compleet over en doe ik er weken of maanden niets mee.
  3. Ik ben beginnen babysitten op mijn 16e en ben er op mijn 31e nog steeds niet mee gestopt. Kindjes zijn veel te leuk.
  4. Ik heb jaren (tot een paar maanden geleden) met een enorm kussen boven op mijn voeten geslapen. Gewoon omdat ik geen plaats had om dat kussen weg te leggen.
  5. Als het aan mij lag richtte ik mijn droomhuis in alsof het een speelgoedwinkel is. Met de nodige snoepkleurtjes. Mijn Lief denkt daar ietwat anders over. 🙂
  6. Ik vind apps heel leuk. Ik download er dan ook regelmatig, maar ik moet bekennen dat ik veel van die apps nog nooit heb gebruikt.
  7. Lief en ik hadden bijna een lijk gevonden deze zomer. De dochter van zijn buurman kwam op de deur van Lief kloppen omdat ze vermoedde dat er iets grondig mis was met haar vader. Wij waren 10 minuten daarvoor vertrokken. Dus heeft ze er een andere buur bijgehaald en ze hebben toen effectief de overleden buurman gevonden. Wij waren blij dat we er niet waren.

Eigenlijk moet ik nu nog 15 bloggers nomineren, maar dat vind ik nogal moeilijk. Daarom geef ik hem zomaar weg. Wie graag wat weetjes over zichzelf wil delen, krijgt gewoon gratis de Versatile Blogger Award van mij. Ik ben alvast benieuwd.

 

One thought on “1141 Tita en The Versatile Blogger Award

Geef een reactie

