1147 Tita en een lijstje

Ondertussen is de herfst overduidelijk in het land. En ik moet toegeven dat ik daar een beetje moeite mee heb. Ik ben namelijk meer een zomerkind. Ik vind het ongelooflijk fijn om zonder trui te kunnen rondlopen of fietsen en om ’s avonds lang buiten te zijn. Maar ik moet toegeven dat de herfst ook zijn charmes heeft. Daarom vandaag een lijstje met dingen die ik fijn vind aan de herfst.

  1. Herfstwandelingen: De bladeren aan de bomen die prachtige kleuren krijgen, tijdens een wandeling de bladeren doen opwaaien,…
  2. De zon die zich toch af en toe nog eens laat zien waardoor je haar warmte toch weer wat meer gaat appreciëren.
  3. Op regenachtige dagen gewoon lekker onder een dekentje kruipen met een goed boek.
  4. Omdat de avonden niet meer buiten worden doorgebracht nog eens wat films kijken.
  5. Kaarsjes aansteken.
  6. Gezelschapsspelletjes spelen. Niet dat ik zo’n gezelschapsspelletjesmens ben, maar soms is dat echt heel gezellig.
  7. En vooral: lekker dicht tegen elkaar aankruipen. 🙂

 

En toch hoop ik dat de herfst en de winter snel gepasseerd zijn zodat Lief en ik weer minder in de kou en de regen zullen moeten staan. Want in ons geval is buiten vaak de enige plek waar we alleen met ons tweetjes zijn.

4 thoughts on “1147 Tita en een lijstje

Geef een reactie

