1149 Tita en webshops

Er zijn een heleboel blogs die regelmatig webshops aanprijzen. Webshops voor kinderspeelgoed, voor kinderkleding, voor dameskleding,… Je kan het zo gek niet bedenken of er bestaat wel een webshop voor.

Het is ook wel handig om recht vanuit je zetel iets te kunnen bestellen, het thuis te krijgen met de post, thuis te kunnen passen en het dan gelijk in je kast te kunnen hangen of het terug te sturen indien het niet past.

Ikzelf shop eigenlijk niet zo graag. Ik pas niet graag in de winkel. En ik word gek van het overaanbod aan keuzes. Of ik vind mooie dingen, maar dan niet in mijn maat. Op webshops kan je gewoon je maat selecteren en kan je ook nog vaak zien hoe iets staat bij iemand. Ok, niet bij iemand die hetzelfde figuur heeft als jij, maar dat is een detail. Ik vind het in ieder geval wel een voordeel.

Ik vind posts over webshops dan meestal ook wel interessant. Ik heb er al hele toffe kleding en spulletjes gezien. Alleen… de prijs vind ik vaak minder tof. Ik vind vele webshops duur. Vinden jullie dat ook? Of kennen jullie toffe webshops die wel budgetvriendelijk zijn? Laat het me gerust weten.

5 thoughts on “1149 Tita en webshops

  1. Ik durf geen risico te nemen om kleren online te kopen. ik pas het liever, bekijk graag het materiaal. ik zou er ook tiegenop zien om telkens naar de post te moeten met pakjes die terug moeten. 😉 Maar een t shirt of een truitje zou ik nu nog durven als ik het merk ken en weet welke maat ik van dat merk moet nemen.

  2. Ik ben ook geen liefhebber van kleren online te kopen, ik wil ook passen en de materialen voelen,….want mijn huid vindt niet alle stoffen fijn en ja, ook ik vind veel kleren duur,…..dat is afwegen hé,.wat wil je veel kleren of maar een beperkte garderobe met degelijk materiaal,…

  3. Ik koop vaak via webshops, maar enkel als ze online dezelfde prijs of goedkoper zijn dan in de winkel. Mijn elektro koop ik 7/10 via Coolblue.
    Batterijen bestellen via Batteryking (die veel goedkoper zijn dan in de winkel en betere merken). En regelmatig bestel ik ook iets via Groupon. Vaak veel goedkoper daar.

  4. ladyjane.be bundelt een aantal webshops gericht op vrouwen, misschien vind je daar iets tussen.
    Kleren shoppen durf ik bij Zalando of ZEB, die kan je kosteloos terugsturen. Veel leuker om rustig thuis voor je spiegel te passen dan in de drukte, warmte en stress van een winkel!

Geef een reactie

