1150 Tita en haar blessings

De voorbije week bracht…

* Dankzij Carrie droeg ik de hele week dezelfde nagellak. Pas op dag 4 begon hij te chippen, maar nog niet zodanig dat het er hoogdringend af moest. Dus liep ik er 7 dagen mee rond. Bovendien is die nagellak ook nog eens op een half uurtje droog en uitgehard. Nagels lakken kost me plots veel minder moeite en ik heb er meer dan dubbel plezier van.

* Op maandag vond ik het boek in mijn brievenbus dat ik bij Sabrina gewonnen heb. Het gaat nog eventjes duren voor ik er in ga lezen, vrees ik. Maar ik ben er wel ontzettend blij mee. Ook al omdat ik normaal nooit iets win.

* Ik ging babysitten op de buurkids en de ouders waren zich nog aan het klaarmaken en omkleden. Ik liep met Livje de trap op om boven een spelletje te gaan halen toen ik plots de buurman hoorde roepen: “Heeft Tita mij gezien?” Bleek dat die beneden ergens in zijn boxershort stond. Gelukkig voor hem had ik de show gemist. 😉

* Ik kocht nieuwe lekker warme winterpyjama’s. Zalig!

* Lief bleef een nachtje slapen en we maakten samen een herfstwandeling.

* We gingen naar een familiefeest van een tante die verjaarde en gingen spoorfietsen op een oud treinspoor. Leuk om doen, maar wel vooral als je met een groep bent.

* Mijn metekindje was eigenlijk ziek en dan wil hij al helemaal niet gepakt worden door iemand anders dan zijn eigen ouders of oma. Ik kon hem toch aan het lachen krijgen met zijn autootje dat ik van de tafel liet afrijden. Hij liet mij zijn spring-skills zien (hij kan nog niet springen, maar kent het wel en heeft al door dat hij dan door zijn knietjes moet gaan maar het ziet er meer uit als schudden met zijn poep, supergrappig) en ik mocht hem een paar keer in de lucht steken waardoor hij moest lachen.

* Ook de kleine broer van mijn metekindje (6 maanden) zat een tijdje op mijn schoot: wat een supervrolijke baby (ondanks dat hij ook ziek was).

 

Op naar een volgende leuke week.

One thought on “1150 Tita en haar blessings

Geef een reactie

