1151 Tita en 10 activiteiten voor oktober

Oktober zit voorlopig nog verre van volgepland, maar dat zal ongetwijfeld niet lang op zich laten wachten. Dingen die ik graag zou doen:

1) Nog eens gaan eten met Lief. Het mag ook ontbijten zijn of zo. Maar gewoon nog eens een momentje met ons tweetjes zou ons echt deugd doen. Ons laatste weekend samen in 2015 valt namelijk wegens omstandigheden in het water.

2) Mijn 1e fotoalbum bestellen. Maar eerst en vooral uitzoeken waar ik dat best bestel. Tips zijn welkom.

3) Op mijn eten letten.

4) Het boekje van de auto lezen want in september kwam dat er niet van.

5) Een lijst maken van alle boeken die ik heb. Ik heb dat al wel eens gedaan, maar hij is totaal niet meer up to date en de laatste weken kocht ik veel boeken tweedehands. En dubbelkopen wil ik toch wel vermijden. Een lijst, die dan ook nog online staat zodat ik hem kan bekijken op mijn smartphone, zou wel handig zijn.

6) Mijn winterkleren bovenhalen, wassen en strijken en de zomerkleren opbergen. Het wordt stilaan tijd voor de wintergarderobe.

7) Mijn mailboxen opruimen.

8) Mijn laatste vakantiefoto’s sorteren. The end is near.

9) Mijn twitter-account opzeggen. Ik ga dat echt doen.

10) Iets leuks doen samen met de dochter van Lief. Misschien iets knutselen.

5 thoughts on “1151 Tita en 10 activiteiten voor oktober

Geef een reactie

