1153 Tita en haar goede voornemens (update september)

Eens kijken hoe mijn goede voornemens er voor staan na de maand september.

1) Ik wil mij beter in mijn vel voelen.
Toen ik laatst een heel fout cijfer op mijn weegschaal zag verschijn (gelukkig was het een piek en zit ik er gewoonlijk nog wel ruim onder), trok ik aan mijn persoonlijke alarmbel. Sinds een week probeer ik iets aan mijn eetgewoontes te doen (daar volgt binnenkort nog een blogpost over) met als doel ooit in maat 44 te kunnen. Verder dan dat wil ik nog niet kijken.

2) Ik wil meer orde en structuur in mijn leven.
Door een verlengd weekend met Lief ben ik de laatste anderhalve week eigenlijk niet goed bezig. Maar ondertussen ben ik wel terug actie aan het ondernemen met hulp van de pomodoro-techniek.

3) 52 boeken lezen
Check! Ondertussen ben ik tegelijk in boek 60 en 61 aan het lezen.

5 thoughts on “1153 Tita en haar goede voornemens (update september)

    • Lezen op dode momenten, al heb je maar 5 minuten tijd. Overal een boek bij hebben (leve grote handtassen of een e-reader/tablet!). Bewust tijd maken om te lezen (oftewel heel selectief tv kijken (ik kijk geen 2u per week) en af en toe ook die computer laten voor wat hij is). En werkloos zijn kan ook al eens helpen, vrees ik.

      • Die eerste twee tips pas ik nu al toe, maar misschien moet ik die tv/computer maar eens wat meer laten voro wat ze zijn 😉

Geef een reactie

