1154 Tita en 50 books: Wat is jouw favoriete sportboek?

Tijd voor de wekelijkse 50 books-vraag.

Wat is jouw favoriete sportboek?
Huh? Een sportboek? Ik lees geen sportboeken. Of ja, ik kan mij herinneren dat ik er ooit toch eentje gelezen heb: het start-to-run-boek. Ik heb het enkele jaren geleden eens gelezen toen ik met start-to-run begon. Maar verder heb ik nog nooit een sportboek in mijn handen gehad volgens mij omdat sport mij eigenlijk niet interesseert.

Lazen jullie al eens een sportboek?

3 thoughts on “1154 Tita en 50 books: Wat is jouw favoriete sportboek?

Geef een reactie

