1157 Tita en haar blessings

Mijn blessings van de voorbije week:

 

* In het park rondhangen in de herfstzon.

* Een hilarisch en fout verhaal horen over de ex van Lief. Eentje dat ons een beetje in ons kraam past.

* Een wandeling in het Rivierenhof. Mooi park. Jammer dat de kinderboerderij op zaterdag gesloten is. De balkende ezels die je wel kon zien zorgden voor hilariteit.

* Lief die graag iets voor zijn Dag van de Leerkracht wou. Terwijl hij nog niet eens afgestudeerd is en hij mijn leerkracht niet is. Hij heeft het een beetje gemanipuleerd (een beetje pesten en zielig doen) en toen heb ik hem toch maar een fopcadeautje en een chocolade figuurtje gegeven.

* De dochter van Lief die blij was dat ze ook een cadeautje kreeg.

* Nog cd’s kopen in een tweedehandswinkel. En op een rommelmarkt.

* Een leuke namiddag met Lief en zijn dochter en een bevriend koppel en hun zoontje in het bos en de kinderboerderij.

* Een appel en een mandarijntje op zak hebben voor mijn eigen hongertje, just in case. Uiteindelijk beide afgeven aan de twee kabouters uit het gezelschap omdat ze honger hadden.

3 thoughts on “1157 Tita en haar blessings

  1. Ik probeer altijd iets van het lief los te peuteren van het lief voor Secretaressedag want let’s be honest ik ben ook zijn secretaresse 🙂 maar helaas, lukt niet!

Geef een reactie

