1159 Tita en 50 books: Leggen jullie ook wel eens boeken (en welke dan?) opzij voor het juiste moment?

Tijd voor de wekelijkse 50 books-vraag:

Leggen jullie ook wel eens boeken (en welke dan?) opzij voor het juiste moment?

Ik heb dat ooit één keer gedaan. Enkele jaren geleden (een jaar of 3?) kocht ik het boek “Alle verhalen” van Roald Dahl op de boekenbeurs. In november dus. Dat boek is een klepper. Dus ik legde hem opzij voor tijdens de feestdagen. Dan had ik een paar extra vrije dagen om veel te lezen. En het leek mij wel gezellig om dat boek dan te lezen, lekker onder een warm dekentje. Maar toen bleek dat kortverhalen vlak na elkaar lezen mij niet zo lag. Eigenlijk liggen kortverhalen mij sowieso minder. En daardoor ben ik nu nog steeds in dat boek aan het lezen. Tegenwoordig (de laatste 2 maanden) lees ik er elke week één verhaal uit waardoor het er naar uitziet dat ik er toch eens in ga slagen om het uit te krijgen. En zelfs nog in 2015.

 

Hebben jullie ook zo’n boek?

One thought on “1159 Tita en 50 books: Leggen jullie ook wel eens boeken (en welke dan?) opzij voor het juiste moment?

Geef een reactie

