1169 Tita en haar blessings

De voorbije week zat weer vol topmomentjes:

* Lief en ik gingen naar het concert van Randy Newman in de Roma. In de Roma! Ik was daar nog nooit geweest. Wat een prachtige zaal. En ik kende de muziek van Randy Newman eigenlijk niet zo goed maar ik vond het echt een topconcert.

* De dochter van Lief die achter op de fiets in slaap viel en telkens compleet scheef (zelfs bijna horizontaal) zakte. We hebben haar een paar keer moeten wakker maken om te voorkomen dat ze er bijna uit viel. Allé ja, ze had uiteraard wel riempjes aan, maar toch.

* Kip met rijst, groentjes en zoetzure saus eten. Smullen!

* Bijna de volledige kerstmenu en menu voor oudejaarsavond in orde hebben. Enkel het dessert nog.

* Een wandeling in de Kalmthoutse Heide.

* Pieter Embrechts tegenkomen in de Kalmthoutse Heide. Pieter Embrechts! Mooie man om naar te kijken!

* Een prachtige vliegenzwam zien in de Heide. “Er is geen deurtje in”, zei de kleinste van het gezelschap. 🙂

* Een fijne babbel met Lief over mijn kleding. Dat ik mij niet zo moet wegsteken. En dat hij liever iets kortere rokjes en net ietsje meer decolleté ziet. 🙂 Niet overdreven bloot natuurlijk. Ik moet bekennen dat ik inderdaad toch wel redelijk vaak nogal gesloten kleding draag. En de topper: dat hij graag een keertje met mij wil gaan windowshoppen zodat hij aan mij kan laten zien wat hij graag ziet voor mij en ik aan hem kan laten zien wat ik graag zie voor hem.

* We hebben een etentje geboekt voor volgend weekend!

* Lief die de slappe lach kreeg omdat zijn moeder “bloccoli” zei in plaats van broccoli. Schattig! Ik heb hem nog nooit zo zien lachen.

 

Hadden jullie veel leuke momenten de voorbije week?

2 thoughts on “1169 Tita en haar blessings

Geef een reactie

