1174 Tita en haar blessings

Ook de voorbije week heb ik genoten van leuke momenten:

* Lief die een berichtje stuurde op facebook: “Ik ben al de hele avond aan het googlen naar een cadeau voor je verjaardag”. Ik verjaar pas binnen anderhalve maand. En cadeautjes krijgen vind ik het leukste wat er is. Ik ben echt heel benieuwd naar waar hij me mee zal verrassen. En ik ben ook heel blij met het feit dat Lief de nodige aandacht besteedt aan het uitkiezen van een cadeau. Alleen ben ik nu dus supernieuwsgierig!

* Het gevoel dat ik de voorbije weken veel heb bijgeleerd in de zangles.

* Een goede babbel hebben met Lief over het werk zoeken.

* Een dagje alleen thuis zijn.

* Mij op het internet geweldig amuseren met inspiratie opdoen voor een cadeautje voor mijn metekind voor zijn verjaardag in december en nieuwjaar.

* Lief die anderhalf uur vroeger voor mijn deur stond dan verwacht om aan ons lang weekend samen te beginnen.

* Samen een film kijken.

* ’s Ochtends half wakker worden doordat Lief tegen mij aan kruipt en zijn armen rond mij slaat en zo nog een uurtje samen soezen.

* Ons eerste kerstcadeau in elkaar steken en kopen: een bureaukalender voor de schoonmoeder met foto’s van haar kleindochter. Ze heeft volgens mij al minstens vijf keer een hint gegeven dat ze dat heel graag wil hebben. 🙂

* Gaan eten in het restaurant waar we de laatste keer zijn gaan eten een paar dagen voor we een koppel werden. Good memories! En lekker eten in super gezelschap!

* Samen lachen om een muziek-dvd die mijn pa aan Lief had uitgeleend. Heel knappe muziek maar oude ventjes zonder tanden die met glunderende blik zingen over een hand leggen op de linkerborst en in de rechtertepel knijpen zoals in een hazelnoot, vind ik redelijk fout.

* Een uurtje langer mogen slapen.

* Lekker naast mijn slapend Lief mijn 66e boek van 2015 uitlezen.

* Samen vakantiefoto’s kijken.

* Bijna een hele dag met ons tweetjes alleen thuis zijn.

* Les krijgen over muziekakkoorden van mijn eigen privé-leraar.

 

Hoe was jullie week?

4 thoughts on “1174 Tita en haar blessings

Geef een reactie

