1177 Tita en een lijstje

Sinds ik samen met Lief ben ga ik wel eens vaker naar een concert. Dat vond ik voordien al leuk om te doen, maar op mijn eentje kwam het er vaak niet van. Ben ik blij dat ik op dat gebied een maatje heb gevonden die dat ook echt graag doet. En een leuke bijkomstigheid is dat ik dankzij Lief een heleboel muziek leer kennen waar ik nog nooit van gehoord heb.

Vandaag deel ik met jullie een lijstje met namen van artiesten die ik ooit nog wel eens live zou willen zien spelen. In willekeurige volgorde.

  1. Tom Waits
  2. Elvis Costello (mei 2016 in de Roma in Antwerpen en we twijfelen om tickets te kopen omwille van de prijs)
  3. Alison Krauss (liefst met Dan Tyminski)
  4. Tori Amos
  5. Laura Pausini (nostalgie ten top!)
  6. Cristina Branco
  7. Luka Bloom

 

En stiekem nog veel meer. Hebben jullie zo’n lijstje met artiesten waar je zeker eens een concert van wil meemaken?

 

2 thoughts on “1177 Tita en een lijstje

  1. Laura Pausini treedt binnenkort ergens op in België! Zag het passeren in één of andere nieuwsbrief. Misschien is dit je kans 😉
    Bij mij staat Adèle heel hoog op het lijstje want nu ze een nieuwe cd uitheeft zal ze hopelijk aan een tournee beginnen…
    Oscar & the wolf wou ik héééél graag een keer live zien maar jammer genoeg kan ik niet gaan (hij treedt morgen op in het Sportpaleis).
    Celine Dion maar ik vrees dat we daarvoor naar Vegas gaan moeten.

  2. O help, ik krijg Lief nooit mee naar Laura Pausini. Hoewel… als ik eens lief lach. Of nee, toch maar niet. Ik ben eens gaan kijken en ze vragen minstens 90 euro per ticket. Dat gaat mij er toch wat over. Adèle wil ik ook wel eens bezig zien eigenlijk. En van Céline Dion krijg ik eerlijk gezegd een beetje kotsneigingen. Hoewel ik moet toegeven dat ik een oude cd van haar heb die ik stiekem wel graag hoor.

Geef een reactie

