1179 Tita en haar te lezen lijst voor november

Ondertussen ben ik eindelijk door die berg bibliotheekboeken geraakt. Of eigenlijk heb ik een beetje vals gespeeld. Maar de druk is er af. Zelfs zo dat ik me niet helemaal aan mijn leeslijst van oktober heb gehouden. Maar dat mag. Ik vertel er meer over binnenkort.

Wat ik plan te lezen in november:

1) Terry Hayes: Ik ben Pelgrim
Ja, hij staat nog steeds op de to read-lijst. Maar ondertussen kan ik wel zeggen dat ik er al in begonnen ben.

2) Krista Bracke: Mijn leven op stelten
Hoewel het zou kunnen dat op het moment dat jullie dit lezen, dit boek al uit is en het dus toch nog een oktoberboek wordt. Het is een waar gebeurd verhaal van radiopresentatrice Krista Bracke. Toen ze het net uitbracht is er veel om te doen geweest in de pers en haar verhaal greep mij aan. Ik ben benieuwd naar haar boek.

3) Dirk Bracke: Het engelenhuis
Een jeugdboek uit mijn eigen kast.

4) Roald Dahl: De Reuzenperzik
Nog een jeugdboek uit mijn eigen kast.

5) Joris Verbeeck en Inge Delva: Leef nu ik er niet meer ben
Weer een waar gebeurd verhaal van Bart die overleden is aan kanker. Ook hij kwam toen hij nog ziek was af en toe in de media en ook zijn verhaal vond ik aangrijpend.

6) Haruki Murakami: De kleurloze Tsukuru Tazaki en zijn pelgrimsjaren
Een boek dat ik maanden geleden leende van een nonkel maar dat ik nog altijd niet gelezen heb door die enorme bibliotheekstapel. En ik lees graag boeken van Haruki Murakami. Ik ben dus ook heel benieuwd naar dit verhaal.

 

Ik ben ook benieuwd naar jullie leesplannen. Dus deel ze gerust in de reacties. Of heb je een goed boek gelezen? Tips blijven welkom.

One thought on “1179 Tita en haar te lezen lijst voor november

Geef een reactie

