1180 Tita en haar goede voornemens (update oktober)

De stand van zaken op gebied van mijn goede voornemens voor 2015 na oktober.

1) Ik wil mij beter in mijn vel voelen.
Ondanks dat ik een paar kilo’s meer weeg tegenover het begin van het jaar voel ik mij op zich niet slecht in mijn vel. Maar er moet wel degelijk iets aan die kilo’s gedaan worden. En in oktober is er geen enkele kilo afgegaan. Wel ben ik op gewicht gebleven. Toch hoop ik tegen eind november 1 kilo kwijt te spelen. Verder ga ik nog niets aan mezelf beloven want de feestdagen komen eraan.

2) Ik wil meer orde en structuur in mijn leven.
Ik heb er weer een beetje moeite mee de laatste tijd. Ik moet mij weer eens gaan herpakken. Maar Lief probeert mij een beetje te stimuleren en dat lijkt wel te werken.

3) 52 boeken lezen
Ondertussen las ik 67 boeken. 🙂

 

Hoe zit het met jullie goede voornemens?

One thought on “1180 Tita en haar goede voornemens (update oktober)

  1. Met mijn goede voornemens gaat het eigenlijk goed! ik probeer mijn grenzen terug wat te verleggen, af en toe een loopke, een fietstochtje. Gisteren zelf gebowld, terwijl dat vorig jaar zeker geen optie was. Wie weet ga ik nog schaatsen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik voel me lichamelijk zo goed dat ik mijn dieet makkelijk volhoud, ook omdat ik in het weekend mag afwijken en daar niet meer van afzie. Ik wordt er niet zo snel meer voor gestraft als in den beginne. Wie weet kan ik toch nog op de trampoline springen en in het ballenbad, samen met mijn kleindochter! Keep on dreaming!

Geef een reactie

