1181 Tita en haar blessings

Ook de voorbije week waren er een paar dingen waar ik blij van werd.

* Lief die toch ergens een uurtje tijd voor mij had in zijn stikdrukke schema de voorbije week.

* De tickets voor het concert van Elvis Costello in mei 2016 die we gekocht hebben. Nog een dik half jaar wachten. Dat is trouwens onze nieuwjaarscadeau aan elkaar.

* Extra tijd voor elkaar hebben omdat ik naar Antwerpen moest om die tickets voor Elvis Costello te gaan kopen en Lief naar de rechtbank moest. Zo konden we samen heen en terug rijden en zo toch elkaar zien.

* Nieuwe broeken en t-shirts kopen met korting. Ik had namelijk nog maar 1 broek (buiten mijn jumpsuit). En de meeste van mijn t-shirts zijn eigenlijk ook versleten.

* Te horen krijgen dat Lief nu toch vroeger officieel gescheiden zal zijn. De gevolgen die voor stress zorgen bij ons negeer ik hier even.

* Samen met Lief en zijn dochter een leuk uitstapje maken naar “Big Bang” in de Singel. Een manier om kinderen te laten kennis maken met muziek. Zo stond er een installatie waarbij kinderen met stokken mochten slaan op symbalen, vuilbakdeksels van verschillende formaten, wieldeksels (van auto’s) in verschillende formaten, buizen in verschillende formaten, kookpotten, koebellen in verschillende formaten,… Zo hoorden ze de verschillen in klanken. Heel leuk! Er waren ook nog andere toffe dingen. Maar vooral aan dit beleefden wij veel plezier.

* Een avondwandelingetje met Lief waarbij we een goed gesprek hadden. Hij sprak me weer wat moed in ivm het werk zoeken. Ik voel me heel erg gesteund door hem.

 

En toen zat de week er weer op. Hoe was jullie week?

4 thoughts on “1181 Tita en haar blessings

  1. Hey Tita, fijn dat de scheiding vroeger zal rond zijn! Jullie komen er wel samen! Fijn dat jullie elkaar zo steunen, zo moet het zijn 😉 . En het idee om elkaar een concertje cadeau te doen is een leuk idee. Ik hou ook ontzettend van “doe-cadeautjes ” Fijne week!

  2. Da’s goed nieuws van de scheiding!! Hopelijk komt ook daarna alles op z’n pootjes terecht.
    Ik moet ook dringend eens gaan shoppen, heb nog maar 3 broeken…

Geef een reactie

