1184 Tita en 10 activiteiten van oktober

Oktober was vooraf een vrij lege maand. Maar toch bleek de maand voller te zitten dan verwacht. Wel leuk vol gelukkig.

1) Nog eens gaan eten met Lief.
Check! We gingen lekker Aziatische eten. Deze zomer hadden we op http://www.vakantieveilingen.be een etentje gekocht voor zowat de helft van de prijs (€ 36 ipv € 70 voor 2 personen zonder de drank). Nu, achteraf vonden wij wel dat het etentje nogal duur werd ingeschat, want bij naberekening hebben wij zeker niet voor € 70 gegeten. Maar het was wel superlekker (ik echt heel graag dim sum) en gezellig.

2) Mijn 1e foto-album bestellen.
Dat heb ik nog niet gedaan. En ik denk zelfs dat ik er wegens financiële redenen (de feestdagen die voor de deur staan en het feit dat we nogal veel cadeautjes moeten kopen omdat ook iedereen jarig blijkt te zijn) nog eventjes mee ga wachten. Ik heb wel de laatste foto’s van de laatste vakantie gesorteerd en geselecteerd. Dus eigenlijk hoef ik nu nog maar uit te zoeken waar ik fotoalbums wil bestellen en de albums zelf te maken. Ik sta dus wel al een grote stap verder.

3) Op mijn eten letten
Ik ben op gewicht gebleven maar daar is ook alles mee gezegd.

4) Het boekje van de auto lezen want in september kwam dat er niet van.
Dat is er nog steeds niet van gekomen. Maar het gaat echt wel moeten gebeuren in november. Ik merk namelijk bij sollicitaties dat het feit dat ik geen auto heb vaak voor problemen zorgt. Ik heb dan ook met Lief afgesproken dat ik er nu serieus werk van ga maken en binnen niet al te lange tijd een auto ga kopen.

5) Een lijst maken van alle boeken die ik heb.
Hier ben ik aan begonnen en zowat halverwege geraakt. Toen bleek ik “belangrijkere” dingen te doen. Oftewel: die andere boeken staan op een ambetante plaats. Maar ik zou het in november toch wel graag afwerken.

6) Mijn winterkleren bovenhalen, wassen en strijken en de zomerkleren opbergen.
Check!

7) Mijn mailboxen opruimen.
Daar ben ik aan begonnen. Ik heb echt hopen mails weg gegooid. Maar nu moet ik nog mappen maken zodat alles wat overzichtelijker is en mijn “inbox” echt leeg is.

8) Mijn laatste vakantiefoto’s sorteren.
Dat is me dus gelukt.

9) Mijn twitter-account opzeggen.
Dat deed ik uiteindelijk eind september al. En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

10) Iets leuks doen samen met de dochter van Lief.
We hebben niet geknutseld, maar doen sowieso vaak leuke dingen met haar. Zoals gaan wandelen in de Kalmthoutse Heide, naar de speeltuin gaan, fietsen,…

 

Hoe was jullie maand oktober?

 

One thought on “1184 Tita en 10 activiteiten van oktober

Geef een reactie

