1186 Tita en de Happiness Tag

Laatst kwam ik deze tag tegen bij Gitta en ik werd er helemaal vrolijk van. Tijd dus om hem ook eens zelf in te vullen.

Van welk eten word je blij?
Ik ben een pasta-madame. En ik eigenlijk vind ik dat met alles lekker. Maar een gewone spaghetti bolognaise, dat kan mij echt enorm smaken. Waarschijnlijk omdat mijn moeder dat nooit maakt.

Welke film maakt je vrolijk?
Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain. Die blijf ik echt heerlijk vinden. En rond kerst The Holiday. Zalig!

Welk kledingstuk maakt je happy?
Op sommige dagen is dat iets comfortabels zoals mijn jumpsuit, maar vaak zijn het kleedjes. Uiteraard gecombineerd met leuke oorbellen.

Van welke beautyproducten word jij blij?
Ik ben niet zo’n schminkpop, maar zonder lijntje onder mijn ogen en mascara ga ik toch echt niet buiten. Wat ik ook zalig vind is lippenbalsem. Ik heb het eigenlijk niet echt nodig want ik heb niet zo vaak last van uitgedroogde lippen. Maar ik draag het soms graag als verwennerijtje. Ik hou van dat gevoel op mijn lippen.

Wat is jouw gelukkigste herinnering?
Hmmm, moeilijke keuze. De eerste kus van Lief, maar ook het moment waarop ik gevraagd werd om meter te worden én uiteraard de eerste keer dat ik dat ventje in mijn armen had.

Van welke muziek word je blij?
Van heel veel muziek, maar het meest van muziek die ik luidkeels kan meezingen. Dingen uit mijn puberteit of klassieke groepen zoals The Beatles, Queen,…

Wat doe je op dagen als je down bent om weer happy te worden?
Eigenlijk sta ik nooit met een slecht humeur op. Ik word eerder down van iets dat gebeurt gedurende de dag. En ofwel uit zich dat in shopgedrag of wel in eetgedrag. Het ene is slecht voor mijn portemonnee, het tweede zowel voor mijn portemonnee als voor mijn lijn. Helaas.

Noem drie willekeurige dingen die je ontzettend gelukkig maken.
Tijd met Lief. Die is heel kostbaar.
Tijd voor mezelf. Liefst met een boek ergens in een rustig hoekje.
Citytrips.

 

Hopelijk worden jullie hier ook vrolijk van. En anders: probeer hem zelf eens in te vullen. Het werkt absoluut.

One thought on “1186 Tita en de Happiness Tag

  1. Pasta, ik loop er niet warm voor en al zeker niet voor jouw favo versie :-), maar de Holiday daar mag je me voor wakker maken, ja ik weet het nu wel dat je ook romantisch bent 🙂 en je mag nooit slecht gezind worden van iets dat je gekocht hebt :-), dat is verboden!

Geef een reactie

