1189 Tita en haar blessings

Mijn blessings van de voorbije week.

* Naar de bibliotheek gaan in het dorp van Lief waar ze gigantisch veel meer keuze hebben als in de bibliotheek van mijn dorp. Ik heb mijn hartje weer kunnen ophalen en heb nu weer een veel te grote stapel bibliotheekboeken liggen. Zucht. 🙂

* In Lief zijn armen in slaap kunnen vallen en naast hem wakker worden.

* Moeten lachen omdat Lief zei dat hij mij bijna had wakker gemaakt ’s nachts. Ik wist wel dat ik af en toe droom en dan uit nachtmerries huilend of gillend wakker kan worden. Maar blijkbaar droom ik vaker. En dan maak ik geluiden. Zo kreunde ik zo luid in mijn slaap en was Lief bang dat mijn ouders zouden denken dat wij andere dingen aan het doen waren dan slapen. Gelukkig hield ik toen net op en heeft Lief mij dan maar verder laten slapen.

* Lief zijn gezicht toen hij zei dat hij liever een fietstochtje wou maken dan een wandeling. Wat mij zeer verbaasde. Tot hij bekende dat hij een fietstochtje naar de kringwinkel bedoelde. 🙂

* Sinterklaascadeautjes kiezen voor Lief zijn dochter. De Sint brengt die bij mijn ouders voor haar. En dat maakt me dubbel blij. Ze doen moeite om haar te aanvaarden als hun eigen kleindochter.

* Een herfstwandeling. Ik hou van het kraken van eikels onder je voetzolen.

* Dat Hanne, Marthe en Klaasje K3 zijn geworden. Mijn 3 topfavorieten. Ik geef het toe: ook ik ben een beetje in die K3-gekte gelopen. Ik ging eigenlijk niet kijken en bekeek toen toch 1 aflevering. En toen was ik vertrokken.

 

Hopelijk hadden jullie ook een fijne week. De kans zit er in dat er de komende dagen (of zelfs 2 weken) geen posts hier verschijnen. Ik ga dat wel proberen te doen van op de tablet. Maar mijn laptop leen ik even uit aan Lief wiens computer het midden in zijn stage begeven heeft.

One thought on “1189 Tita en haar blessings

Geef een reactie

