1191 Tita en haar blessings

Mijn blessings van de voorbije week:

* Mijn goesting krijgen in de band waarin ik zing. Ik wou een nummer heel graag solo zingen omdat het me heel erg ligt en heb dat ook gedaan gekregen van de leraar. Rondedansje!

* Mijn contract tekenen waardoor ik de volgende dag eindelijk kon beginnen werken. Voorlopig nog niet helemaal voltijds, maar het zorgt toch al voor centjes, iets meer zekerheid en wat meer structuur.

* Een extra middagje met Lief en zijn dochter.

* De Sint die kwam voor de dochter van Lief en haar reactie daarop. Hoewel ze er nog steeds van overtuigd is dat de Sint een Frozen-fiets heeft en ze die dus nog zal krijgen. Helaas. De Sint bracht andere leuke dingen.

* Samen met een vriendin naar een concert gaan van een paar vroegere koorvriendinnetjes. Daar ook nog eens veel ex-koorleden terug zien. Dus ik heb genoten van een leuk concert en ongelooflijk veel bijgekletst. Topavond!

* Chinees eten. Dat was zoooo lang geleden. En zoals gewoonlijk bij Chinees ietsje te veel gegeten en daarna loom in de zetel gehangen.

 

Op naar de volgende leuke week.

8 thoughts on “1191 Tita en haar blessings

Geef een reactie

