1192 Tita en verslavingen

Ik heb last van periodieke verslavingen. Allé ja, ook van permanente verslavingen. Maar die laat ik nu maar even voor wat ze zijn.

Ik kijk over het algemeen weinig tv, maar wanneer ik een tv-serie ontdek die ik goed vind, dan hou ik marathonnekes. En als die serie dus uit meerdere seizoenen bestaat, kan ik dus wel een tijdje zoet zijn en even heel veel tv kijken.

Ik speel af en toe ook graag spelletjes. Zo speel ik nu al sinds begin oktober Top Farm. En ik word soms zelf gek van hoe vaak ik er mee bezig ben. Enkel tijdens weekends met Lief kan ik het volledig loslaten. Maar binnenkort ben ik het gegarandeerd weer beu en dan smijt ik dat spelletje van de tablet en is het weer gedaan voor een tijd. Tot ik een ander spel tegenkom dat ik leuk vind.

Al die dingen hebben invloed op mijn to do-lijst en de belangrijkere dingen. Helaas. En die pop-up in mijn hoofd kan ik moeilijk afzetten. Gelukkig bestaat er nog zoiets als een wekkertje om de tijd te beperken. Zodat ik toch af en toe iets gedaan krijg.

Hebben jullie ook zulke stoorzenders?

3 thoughts on “1192 Tita en verslavingen

  1. Ik speelde indertijd farmville en begon er voor op te staan, dan vond ik het ineens welletjes en heb het verwijderd. Maar voor de rest speel ik geen spelletjes, al zou ik wel eens een kaartje durven leggen, maar dan meestal op mijn smartphone op de trein of zo.

  2. Dat komt hier allemaal in vlagen: als een serie (op tv of een boekenreeks) mij in de ban houdt, dan is er geen houden aan. Voor de rest valt dat hier allemaal wel mee (al loopt hier natuurlijk wel een 4yo rond, die er wel voor zorgt dat ik niet te veel vrije tijd heb en dus weinig tijd heb om verslavingen te ontwikkelen 🙂 ).

Geef een reactie

