1194 Tita en haar blessings

Mijn hartje jubelt al om jullie het einde van mijn leuke week te verklappen. Maar beloof mij toch maar dat je niet vooruit leest en eerst de rest van mijn fijne week bekijkt.

* Er was een leuke repetitie met de band.

* De verjaardag van mijn schoonmoeder werd gevierd. Het was echt zalig om het glunderende gezichtje van Lief zijn dochter te zien toen ze het cadeautje mocht afgeven. Ook hilarisch om haar te horen zeggen dat “die op dat doosje hun pyjama aan hebben” (de schoonmoeder kreeg een cd van Abba).

* Bij een moeilijke klant gaan poetsen, maar steun krijgen van mijn verantwoordelijke.

* Mijn papieren voor het werk binnenbrengen en daar te horen krijgen dat 1 van mijn klanten heel positief was over mij.

* Samen met Lief naar de bib gaan en dat ene boek dat ik al een tijdje wou lezen vinden (“Cécile” van Ish Ait Hamou).

* Lief die mijn nieuwsgierigheid probeert te triggeren met “Ik heb vandaag je verjaardagscadeau gekocht”. Het is hem niet gelukt. 🙂

* Een heel weekend met Lief. En dan zelfs nog eentje waarin mijn ouders amper thuis waren waardoor wij rust in huis hadden.

* Op zaterdag vroeg Lief of hij even zijn mail mocht checken op mijn computer. Maar ik mocht wel niet meekijken want dan kon ik al zien wat mijn verjaardagscadeau was. Even later zegt hij dat hij klaar is maar vraagt hij of ik mijn mail niet ook eens moet checken. Ik doe dat vaak niet in het weekend, dus ik vond het eigenlijk niet nodig. Maar iets zei mij dat ik het toch moest doen. En ja, toen was daar een mail van hem met als onderwerp “Verrassing”. In de mail zat een Bongo-bon voor een “nachtje weg”. Iets wat ik heel graag wou. Dus eind januari gaan we waarschijnlijk een weekendje met ons tweetjes naar Rotterdam. Ik kijk er enorm naar uit! Ik kreeg mijn cadeau trouwens 4 dagen te vroeg. Ik vermoed dat hij niet kon wachten om het mij te geven. 🙂

* We zochten dit weekend ook nog een paar leuke culturele activiteiten op voor in 2016. We hebben namelijk nog wat cultuurcheques liggen. De boekingen moeten nog gedaan worden, maar waarschijnlijk gaan we naar “Het Zwanenmeer” kijken (dans), een operavoorstelling en “De Kreutzersonate” (theater). En ongetwijfeld belanden we ook nog wel op een paar concerten in 2016.

 

Hoe was jullie week?

3 thoughts on “1194 Tita en haar blessings

  1. Waow, wat een blijdschap straalt van je logje! Rotterdam is heel gezellig om naartoe te gaan en compleet anders dan Amsterdam bijvoorbeeld. Jullie kunnen er ook een valentijnsuitje van maken. Alvast een gelukkige verjaardag Nele!

  2. Ik hoop nu maar dat het in orde raakt, want die Bongo-bon werkt blijkbaar niet. Maar als alles goed gaat, gaan we eind januari. En wij doen niet aan Valentijn, maar zijn op 11 februari wel een jaar samen. Maar het wordt toch voornamelijk een beetje mijn verjaardagsweekend.

Plaats een reactie