1195 Tita en een 7 voor 33-lijst

Vandaag is het mijn verjaardag. En ik ben echt niet meer zo zot om weer zo’n ellenlange to do-lijst te maken met dingen die niet haalbaar zijn. Maar 7 dingen moeten toch wel haalbaar zijn. Niet?

Dus vandaag deel ik met jullie mijn 7 voor 33-lijst.

  1. Onder moeders vleugels vandaan raken. En dan liefst van al samen wonen met Lief.
  2. 10 culturele activiteiten doen. Dat mag een concert zijn, maar ook opera, een dansvoorstelling, theater, een bezoek aan een museum, naar de cinema gaan,…
  3. Iets aan dat multitasken van mij doen. Multitasken werkt echt niet. En toch doe ik het. Tijd om er vanaf te geraken.
  4. Een eigen auto kopen. En daar ook mee rijden natuurlijk.
  5. 1 weekendje weg gaan met mijn Lief. Toegegeven, het staat eigenlijk al op de planning. Maar het zal ook onze enige vakantie zijn in 2016 wegens geen geld en te weinig vakantiedagen.
  6. Meer tijd doorbrengen met mijn metekindje. Ik voel me een beetje schuldig tegenover hem omdat mijn Lief veel van mijn tijd krijgt, maar mijn metekindje eigenlijk te weinig.
  7. Een eigen huishouden zo goed mogelijk proberen te runnen.

Ik ben eens benieuwd of ik me hier eens echt mee ga kunnen bezig houden.

11 thoughts on “1195 Tita en een 7 voor 33-lijst

  1. Nog een late gelukkige verjaardag! Mooi lijstje; in aantal haalbaar (zij het wel meer dan 7 dingen natuurlijk door puntje 2 😉 ), al zijn een paar dingen zeker niet de meest evidente om te realiseren. Als puntje 3 lukt, deel je dan een lijstje met tips 🙂 Want multitasken is hier ook een grote boosdoener, vrees ik.
    Veel succes ermee in alle geval; ik hoop voor jullie vooral dat puntje 1 lukt!

Geef een reactie

