1197 Tita en haar blessings

Zoals elke week kijk ik nog eens terug naar de voorbije week en vooral naar de positieve dingen daaruit.

* Een leuke vergadering met veel lekkernijtjes.

* Te horen krijgen dat ik meer klanten zal krijgen en we dus aan een voltijdse job gaan geraken!

* Jarig zijn! 😉

* Chocomoussetaart eten! Waar ik zelf mee trakteerde bij mijn schoonouders, Lief en zijn dochter. Maar mijn ouders kregen ook een stukje, hoor.

* Van Lief horen dat onze Bongobon toch in orde is en dat hij ons weekendje Rotterdam gelijk geboekt heeft. Aftellen naar eind januari!

* Een tekening krijgen van Lief zijn dochter voor mijn verjaardag. Schattig!

* Filmtickets krijgen als cadeautje. We kunnen weer een avondje weg!

* Een shoppingmiddagje in Breda. We kochten weeral cd’s.

* Marmercake maken met de dochter van Lief. Mijn eerste keer dat ik het probeerde en het lukte meteen. Behalve dat de korst wat hard was, dus ik moet nog iets aan de temperatuur doen. Maar dan komt dat goed.

 

En hoe was jullie week?

3 thoughts on “1197 Tita en haar blessings

Geef een reactie

