1198 Tita en haar blessings

De voorbije week was vooral een heel vermoeiende week. Maar vol positieve puntjes.

* Het was mijn 1e week voltijds werken. Na amper 2 weken deeltijds te hebben gewerkt. Dus meer uren en meer centjes. Dat ik er heel moe van was (in combinatie met andere activiteiten) nam ik er even bij.

* De ex van Lief die blijkbaar plots into communicatie en positiviteit is. Hopelijk blijft het duren, want ik hou mijn hart eerlijk gezegd nog wel een beetje vast.

* De laatste kerstcadeautjes vinden.

* Op een hele drukke dag niet raprap over huis moeten om te eten en weer terug te rijden, maar lekker bij mijn schoonouders mijn voetjes onder tafel mogen steken voor het avondeten. Waardoor ik mijn Lief extra zag en ik plots bijna 2u “rust” had.

* Nieuwe klanten die sympathiek zijn.

* Begrip krijgen van mijn personeelsverantwoordelijke ivm een lastige klant. Binnenkort krijg ik een andere klant in de plaats.

* Na een doodvermoeiende week in mijn Lief zijn armen in slaap mogen vallen.

* Een verjaardagsfeestje van mijn vader dat heel wat minder saai was dan de vorige jaren door de aanwezigheid van Lief.

 

Hoe was jullie week?

One thought on “1198 Tita en haar blessings

Geef een reactie

