1200 Tita en haar blessings

De laatste wekelijkse blessings van dit jaar.

 

* Horen dat de ex het ok vindt dat wij waarschijnlijk haar zullen uitkopen. Maar we juichen pas wanneer alles ondertekend is binnen een paar maanden.

* De plusdochter die zo blij was met haar kerstcadeautjes.

* Zelf een boekenbon cadeau krijgen.

* Mijn schoonmoeder die compleet verbaasd was dat ze toch die kalender met foto’s van haar kleinkind kreeg. Ze had zelfs al zelf een gewone kalender gekocht.

* Ook mijn schoonvader was supercontent met zijn cadeau en liet dat duidelijk merken.

* De plusdochter die zich voorbeeldig gedroeg op het kerstfeest van mijn familie. Het was de eerste keer dat ze hen zag en ze heeft een hele positievie entrée gemaakt.

* Mijn metekindje eindelijk nog eens zien. Hij is zo guitig. Gelukkig ligt er al weer een afspraak vast voor volgend weekend voor zijn nieuwjaarscadeautjes.

* Ik heb ook lekker lang kunnen spelen en knuffelen met het babybroertje van mijn metekind.

* Meestal ben ik de laatste met wie Lief zijn dochter wil spelen (buiten als het op kietelen aan komt), maar op het kerstfeest bij mijn familie wou ze de hele tijd dat enkel ik met haar kleurde. Ze kwam me zelfs een tikkeltje jaloers weghalen bij mijn metekindje.

* En de volgende dag klom ze plotseling op mijn schoot om zo samen met mij aan tafel te kleuren in haar kleurboek.

* De dag daarna wou ze zelfs dat ik naast haar aan tafel zat in plaats van haar papa tijdens het eten. Dat was nog nooit gebeurd! Volgens mij heb ik serieus gescoord dit weekend. 🙂

 

Het weekend liep weliswaar een klein beetje met een sisser af, maar ik onthou toch vooral de positieve dingen van de voorbije week.

4 thoughts on “1200 Tita en haar blessings

Geef een reactie

