1203 Tita en vooruitzichten

2015 veranderde een heleboel. Plots had ik een Lief en een geweldige plusdochter, maakten we uitstapjes naar hier en ginder en werd er stilletjes (en minder stilletjes) gedroomd van dingen die nu toch wel eens waar zouden kunnen worden.

2016 zetten we voort in dezelfde lijn. We zijn druk bezig met de plannen om een eigen huisje te kopen en hopen op het einde van de zomer eindelijk te kunnen gaan samen wonen.

Voornemens? Weinig dit jaar. De plannen voor 2016 gaan al veel vragen. Want buiten de aankoop zelf gaat er veel geregeld moeten worden. En ik ga een huishouden geregeld moeten krijgen en liefst van al blijvend draaiend.

Ik ga er zelfs van uit dat deze plannen zoveel tijd gaan vragen dat ik mijn boekenchallenge voor 2016 laag heb gehouden. In 2015 las ik nog 77 boeken. Ik zal al blij zijn als ik er in 2016 30 lees. Dat is nog niet de helft. Maar zoals ik al zei wordt het een heel druk jaar en waarschijnlijk eentje met weinig lees-tijd.

Wat zijn jullie plannen voor 2016?

6 thoughts on “1203 Tita en vooruitzichten

  1. Wel, mijn allergrootste bekommernis is mijn gezondheid. De laatste tijd voel ik me wat minder, misschien komt het door al die overvloedige maaltijden, de alcohol op de feestdagen. Maar ik ben o zo bang voor herval. Want ik weet , dat als de gezondheid goed is, de rest ook goed komt, hoe torenhoog dat cliché ook is.Ik wens jouw samen met je lief een ongelooflijk fijn jaar! x

  2. Grappig, ik klokte ook af op 77 🙂 Heb dit jaar mijn doel omlaag getrokken naar 52. Lezen is leuk, maar ik wil nog zoveel andere dingen gedaan krijgen in de beperkte vrije tijd die een mens maar krijgt… dus I feel you!!! Veel succes 🙂

Geef een reactie

