1205 Tita en uitdagingen

In 2015 nam ik al weinig goede voornemens, maar ik ging wel wat uitdagingen aan. Zo liep mijn 31 voor 32-lijst, begon ik vol enthousiasme aan de Verbeelding challenge,…

Voor 2016 gooi ik alle goede voornemens overboord en ga ik maar 1 uitdaging aan: een huis kopen en aan een huishouden beginnen. Dat zal wel volstaan, denk ik.

Ok, de 7 voor 33-lijst is er ook nog. Maar daarbij heb ik de lat niet te hoog gelegd. En ik ging niet zomaar voor maar 7 puntjes. Aan die lijst wordt trouwens gewerkt:

1) Samenwonen met Lief:
We hopen dat de scheiding van Lief helemaal rond zal zijn in april. Momenteel zijn we ons wel al aan het informeren over leningen en willen we ook dringend een afspraak maken bij een notaris om info in te winnen over het kopen zelf en de kosten maar ook over wettelijk samenwonen. Ook de ex van Lief gaat akkoord met het feit dat wij haar zouden uitkopen.

2) 10 culturele activiteiten doen:
Voor januari staat er al een dansvoorstelling op de agenda. En ik heb voor mijn verjaardag cinematickets gekregen, dus die gaan we komende maanden ook zeker opgebruiken. Verder staan er nog wel wat dingen op de agenda in de eerste helft van het jaar.

3) Stoppen met multitasken
Ik ben te weinig bezig met het multitasken. Maar ik ben wel weer wat meer bezig met plannen en dat lijkt ook al heel wat te helpen.

4) Een auto kopen en rijden
Doordat ik momenteel nog steeds niet rijd, heb ik ook nog geen auto gekocht. Maar ik heb momenteel ook moeilijk een auto beschikbaar om mee te rijden. Dus het is een beetje een vicieuse cirkel. Maar tegen de verhuis (en liefst iets vroeger) zou ik er toch wel graag eentje hebben en er ook mee kunnen en durven rijden.

5) 1 weekendje weg gaan met Lief:
Eind januari gaan we een weekendje naar Rotterdam!

6) Meer tijd doorbrengen met mijn metekindje:
Ondertussen kreeg hij al een eerste bezoekje van het jaar. Maar ik ga ook in de rest van het jaar proberen om tijd voor hem te maken. Ik dacht o.a. aan een uitstapje naar Planckendael tijdens de Paasvakantie.

7) Een eigen huishouden runnen:
Iets wat dus pas vanaf augustus van start zal kunnen gaan.

One thought on “1205 Tita en uitdagingen

Geef een reactie

