254 Tita en een dagen-projectje

Velen hebben het al gedaan, zo’n 365-dagen-projectje. En ik vind ze telkens weer ontzettend leuk. Waar vind een mens trouwens zo veel inspiratie?

Wat ik me vooral afvraag is of IK het zou kunnen. Elke dag iets schrijven. Want jullie weten ondertussen al wel dat ik dat maar zelden volhou.

En toch wil ik een poging doen. ’t Is te zeggen: ik wil het een maand proberen. 30 dagen. Namelijk de 30 dagen die juni telt. En als het me bevalt, ga ik er misschien nog wel een beetje langer mee door. Het kan trouwens ook zijn dat ik af en toe effectief een dag, of meerdere, moet overslaan maar dan krijgen jullie op een andere moment meerdere postjes te lezen. 30 postjes dus vanaf 1 juni.

Ik heb alvast de wordpress-app geïnstalleerd op mijn smartphone zodat ik zelfs tijdens het babysitten of zo kan bloggen.

Zijn er trouwens verzoeknummers?

2 thoughts on “254 Tita en een dagen-projectje

  1. Ik probeer ook dagelijks te posten, dat zul je wel gemerkt hebben, maar soms door onverwachte omstandigheden lukt dat niet. Bloggen via smartphone of tablet gaat niet zo vlot, ik moet kunnen doortypen ofwel moet ik gewoon nog oefenen met die touchscreentoetsenborden. De inplanfunctie van WordPress is wel een goddelijke uitvinding, heel gemakkelijk kan je al dage op voorhand postjes inplannen als je weet dat je eens een tijdje minder gaat kunnen bloggen.
    Onderwerpen: ik schrijf over alles wat er in me opkomt. Soms gebruik ik ook foto’s, omdat ik graag met foto’s bezig ben. Je kan ook schrijven over de boeken die je leest of films die je hebt gezien. Kleine anekdotes uitvergroten tot een blogpost. Enzovoorts.

  2. Leuk! Ik ga mijn best doen hier weer vaker te lezen en te reageren (en ook op andere blogs)
    ’t Was even wat druk de laatste tijd.
    Ikzelf lees ik liefst over de gewone, dagdagelijkse dingen 🙂 Maar sowieso vind ik dit wel een fijne blog

Plaats een reactie