928 Tita en de kerstruil

Een tijdje geleden kwam Romina op het idee om een kerstruil te doen. De voorbije jaren deed ik al mee aan Secret Santa en vermits de Secret Santa een ander concept werd, schreef ik me ook in voor de kerstruil.

Vorige week arriveerde mijn pakje van Indira.

2014-12-18 13.22.32

Een kerstkaartje, een uilenhalsketting en een paar sneeuwmanoorbelletjes. Vermits ik vermoed dat Indira zelf geen blog heeft bedank ik haar maar via deze weg.

Maar de grootste verrassing (wegens onverwacht) moest toen nog komen. Deze week arriveerde er namelijk nog een pakje.

2014-12-24 14.30.29

Romina stuurde namelijk iedereen die deelnam aan de kerstruil nog een klein cadeautje: geweldig leuke kerstsokken! Ik heb ze nu aan mijn voeten en ze zitten heerlijk. En bovendien zien ze er ontzettend vrolijk uit. Merci, Romina! En ook voor het organiseren van de kerstruil op zich.

9 thoughts on “928 Tita en de kerstruil

  1. Pingback: Ik moet u nog vertellen hoe kerst was. | Big City Life

Plaats een reactie